Bezorgen

 Wat is gemiddeld de levertijd?

Op dit moment varieert de levertijd van 2 tot 3 weken. Dit verschilt per product. Mocht je hierover meer informatie willen neem dan met ons contact op; 040-7117461 of info@steigerhoutstunter.nl Onze medewerkers kunnen voor elk specifiek product de levertijd aangeven.

 Waar leveren wij en wat zijn de bezorg kosten?

Nederland:

Wij leveren door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden en berekenen daar € 29,-bezorg kosten voor. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

België:

Wij leveren door heel België en bereken daar € 29,- bezorg kosten voor.De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 5 werkdagen.

Duitsland:

Wij hebben de mogelijkheid om in Duitsland te leveren. Voor de exacte bezorg kosten kan je bij ons een offerte opvragen info@steigerhoutstunter.nl

 

Hoe gaat de logistieke planning in zijn werk?

  1. Je order wordt onderverdeeld over regio’s.
  2. Wij zitten 1x per week bij je in de regio.
  3. Door verschillende klanten te combineren in één regio houden we een tijdslot aan van 2 uur.
  4. Je krijgt een week voor levering een leveringsvoorstel.
  5. Wij leveren alleen op werkdagen en tijdens kantooruren.

  

Tumbs up! Je accepteert ons leveringsvoorstel!

  1. Wij komen de bestelling op de voorgestelde datum leveren.
  2. Een dag voor levering ontvang je van ons een mail waar je de actuele levertijd kan zien en je bestelling kan volgen.
  3. Wanneer de bezorger vertraging op loopt ontvang je een mail waarmee je op de hoogte wordt gebracht van een nieuw tijdslot.
  4. Bij aankomst helpt de bezorger met het naar binnen dragen van de producten en zal indien nodig de producten monteren. De bezorger kan alleen zijn dus een handje hulp zou wenselijk zijn.
  5. Indien je gekozen hebt om te betalen bij levering kan je bij voorkeur pinnen. Er kan ook eventueel contant betaald worden bij de bezorger.
  6. Wanneer alles in orde is teken je bij de bezorger voor in ontvangst nemen van je bestelling.

Tumbs down.. Je wijst ons leveringsvoorstel af.

  1. Wij vragen je of wellicht iemand anders de bestelling in ontvangst kan nemen.
  2. Wij kunnen Indien gewenst 30 minuten voor aankomst laten weten dat de bezorger in de buurt zit zodat je niet heel de dag hoeft te wachten.
  3. Wanneer je de bestelling echt niet in ontvangst kan nemen zullen wij de levering doorschuiven naar de week erop.
  4. Je ontvangt van ons aan het begin van de week een nieuw leveringsvoorstel.

Algemene leveringsvoorwaarden:

  1. Annulering/ verzetten; Mocht je de leveringsafspraak willen verzetten dan kan dit tot twee werkdagen voor levering kosteloos. Wanneer je de leveringsafspraak één werkdag voor levering of op de dag van levering wilt verzetten zijn wij genoodzaakt om € 30,- annuleringskosten in rekening te brengen.
  2. Voorkom annuleringskosten en zorg ervoor dat er iemand aanwezig is tijdens de aangegeven tijdsindicatie.
  3. Wanneer wij de levering voor welke reden dan ook voor de tweede keer moeten aanbieden zullen wij hier € 29,- bezorgkosten voor berekenen.
  4. Wij streven er altijd na om binnen de aangegeven tijd te leveren. Echter kan het voor komen dat door onvoorziene omstandigheden de bezorger het niet haalt om binnen de aangegeven tijd te leveren. Steigerhoutstunter kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
  5. Standaard leveren wij je bestelling tot de voordeur/ eerste ingang. Wij helpen graag om de bestelling tot in de huiskamer te leveren, maar dit is op eigen risico en Steigerhoutstunter kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.
  6. Wanneer je bestelling niet door de voordeur/ eerste ingang past is dit voor risico van de klant.
  7. De bezorgers van Steigerhoutstunter behouden het recht om een levering af te breken indien zij aangeven dat de afleversituatie onverantwoord is. Eventuele meerkosten of extra transportkosten zijn voor rekening van de klant.